Hae

Case: PUR-kaupan vaikuttajatapahtuma

Vaikuttajatapahtumat yhdisti PUR-kaupan ja hyvinvoinnista kiinnostuneet vaikuttajat yhteen. Tavoitteena oli luoda rento ja informatiivinen aamiaistilaisuus, jonka aiheena oli apukeinot kaamosväsymykseen.

Tilaisuudessa oli puhumassa mm. ravintoasiantuntija Anne Anttila sekä ravintoterapeutti Annamari Seilola. Anttila käsitteli aihetta ”Mikä avuksi kaamosväsymykseen” ja Seilola kertoi ”Ruokavalion merkityksestä energian lähteenä kaamoksen keskellä”.

PURin henkilökunta oli tuonut paikalle myös valokuvaustason, jossa jokainen vaikuttaja pystyi ottamaan kuvan itse tuunatusta puurosta.

Tapahtumaan osallistui yhteensä 11 vaikuttajaa. Vaikuttajat koostuivat bloggaajista, tubettajista ja Instagram-tähdistä. Koko tapahtuman ajan syntyi paljon materiaalia vaikuttajien somekanaviin.

Tapahtumaan osallistuneet vaikuttajat antoivat positiivista palautetta ajankohtaisista luennoista ja mielenkiintoisesta tapahtumasta.

Tapahtuman aikana ja sen jälkeen tuotettuja somesisältöjä olivat mm. Instagram Storiesit ja Instagramissa julkaistut kuvat, joita oli yhteensä 48 kpl. Tapahtumasta tehtiin myös neljä blogikirjoitusta.

Vaikuttajatapahtumat ovat osa Vaikuttajamediaa. Vaikuttajatapahtumien takana ovat Event Manager Monna Pursiainen sekä Vaikuttajamedian Brand & Marketing Director Johanna Varis.  Lue lisää vaikuttajatapahtumista täältä.

Johanna Varis, Vaikuttajamedia, Brand & Marketing Director

 

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *