Laura Ahola

Kööpenhaminan paras brunssi

Se tunne, kun astut täydelliseen brunssipaikkaan <3 Fars Dreng Kööpenhaminassa todella lunasti paikkansa yhtenä ihanimmista brunssipaikoista, joissa olen käynyt. Lista…

Laura Ahola

10 asiaa minusta

Tervetuloa uudistuneeseen blogiini! :) Se olisi vihdoin marraskuun ensimmäinen päivä ja uudistuneen blogini ensimmäisiä postauksia alkaa virrata! Uuden blogin avautumisen…

Chandelierhome

Unilomalla

Meille tuli puolison kanssa viime viikonloppuna kymmenen vuotta täyteen. Se on pitkä aika se ja joskus ihmettelen…

Muumimaailman syksy – Tuttuja haleja ja uusia taikoja

Muumimaailmassa on tänä syksynä ihana uutuustapahtuma, Muumimaailman syksy. Muumilaakso on avoinna kolmena lokakuun viikonloppuna, ja teema pyörii Taikurin ja hänen hattunsa…

Ironman Barcelona 7.10.2018

Kisaraportin aika. Suurinta osaa kirjoitin lentokoneessa, kun lentokin oli normaalia pitempi sen ollessa myöhässä 2,5h. Istuttiin toki lentokentällä koneessa, ei…

Terkkuja Espanjasta!

Tiistaina saavuttiin pitkän matkustuspäivän jälkeen Calellaan, joka on n. 50km Barcelonasta pohjoiseen. Ollaan yötä Hotel Presidentissä, jossa oon nukkunut kyllä…

Tyttö Sinä Olet Vahva

Terveisiä Espanjasta

Pieni tauko arkeen Päätin paeta hetkeksi kiireiltä Espanjan auringon alle. Tulin tänne Fuengirolaan ystäväni luokse rentoutumaan, treenaamaan ja vain kyläilemään…

Challenge Turku 12.8.2018

Perjantaina Seinäjoen stadionilla Sunrise Avenuen keikalla, lauantaina aamulla pakkaus ja startti Turkuun. Matkalla tajusin, että multa puuttuu laukusta vaikka ja…

Sadepäivän puuhaa: Luonnontieteellinen museo

Pyrimme aina viikonloppuisin ja Joelin päiväkodin jälkeen arkisinkin tekemään yhdessä jotain kivaa. Usein vietämme aikaa hiekkalaatikolla, leikkipuistossa, lähimetsässä tai muuten…

Hoivanet Kids Park Stockmannilla: Lapsi parkkiin ostosten ajaksi

Moniko teistä on huomannut, että Stockmannin kuudennessa kerroksessa on nykyään Hoivanetin lapsiparkki? Entä moniko tiesi, että Stockmannin kanta-asiakaskortilla saa…

Koko Perhe Korkeasaaressa

Olemme x:n kanssa useasti puhuneet, että pitäisi lähteä käymään Korkeasaaressa. En itse edes muista milloin viimeksi olen siellä käynyt. Menimme…

Radisson Blu Marina Palace: Turun paras hotelli jokirannassa

Kaupallinen yhteistyö: Radisson Blu Marina Palace hotellin kanssa

Heinäkuussa koitti vihdoin taaperomme koko kesän odottama matka Muumimaailmaan. Päätimme ajaa jo edellisenä päivänä Helsingistä Turkuun, ja lähteä hyvin nukutun…

Puuhamaan Plussat ja Miinukset

Olin eilen Puuhamaassa Theon, kummilapseni, oman äitini ja hänen miesystävänsä kanssa. Puuhamaa aukeaa kymmeneltä ja olimme tasalta parkkipaikalla. Jonoa oli…

Autolla Riikaan lasten kanssa – Matkan parhaat palat

Ajoimme viime viikolla Helsingistä autolla Tallinnan kautta Riikaan. Päädyimme autoilulomaan, sillä Joelilla on ollut vähän on/off-korvatulehduskierrettä, eikä lääkäri kesäkuussa suositellut…

Minne Häämatkalle

Varmaan yleensä itse häät on suunniteltu ennen kuin mietitään edes häämatkaa, mutta meillä tää homma meni nyt sitten toisin päin….

Lomamäen lemmikkipuisto Inkoossa

Viime viikolla lähdimme päiväretkelle Inkooseen asti. Olin lukenut siellä sijaitsevasta Lomamäen lemmikkipuistosta, ja ystävämme vierailivat siellä viime vuonna. Ajoimme…