Hae

Vaikuttajamedia

 

Mutkatonta vaikuttajamarkkinointia kaiken kokoisille yrityksille

Olemme vaikuttajamarkkinointitoimisto, jonka vaikuttajarekisteriin kuuluu satoja suomalaisia vaikuttajia. Olemme keskittyneet pääsääntöisesti bloggaajiin ja instagrammaajiin. Verkostossamme on Suomen suurimpia vaikuttajia sekä paljon nousevia mikrovaikuttajia.

Palveluihimme kuuluu mm. vaikuttajamarkkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus, pr-lähetykset vaikuttajille sekä vaikuttajatapahtumat. Lue lisää vaikuttajatapahtumista täältä.

Teemme paljon yhteistyötä myös muiden vaikuttajamarkkinointitoimistojen kanssa.

 

Suomen monipuolisimmat somekoulutukset

Vaikuttajamarkkinointikampanjoiden lisäksi teemme somekoulutuksia yrityksille, yrittäjille ja vaikuttajille. Voit tilata meiltä räätälöidyn somekoulutuksen yrityksellesi tai vaikka itsellesi yksityishenkilönä. Pääset tutustumaan meidän kuukausittaisiin koulutuksiin täältä. 

 

Yhteisöllisin blogiportaali

Vaikuttajamedialla kirjoittaa yli 60 bloggaajaa. Vaikuttajamedian bloggaajat toimivat itsenäisesti ja vastaavat itse bloginsa ja some-kanaviensa sisällöstä. Vaikuttajamedia toimii bloggaajien yhteistyökumppanina tarjoten bloggaajille tukea, koulutuksia, tapahtumia ja kaupallisia yhteistöitä.

Vaikuttajamedian pääteemoihin kuuluvat: lifestyle, perhe & suhteet, kauneus & trendit, terveys & hyvinvointi, liikunta, ruoka, sisustus, matkustus ja ura. Haluatko bloggaajaksi Vaikuttajamediaan? Lue lisää täältä.

 

Meihin luottavat mm.

 

Olemme tehneet lukuisia vaikuttajamarkkinointikampanjoita eri kokoisille brändeille, medioille ja kaupungeille. Tässä heistä muutama.

Vaikuttajamedian TIIMI

Johanna Tolppola, toimitusjohtaja

Johanna on markkinoinnin asiantuntija, jolla on yli 15 vuoden kokemus kuluttajamarkkinoinnista ja brändien rakentamisesta. Johanna on perustajaosakkaana myös Lakihelppi teknologia-startupissa ja VAMA Networkissa.

 

Hanna Voutilainen, markkinointijohtaja

Hanna on toiminut markkinoinnin parissa yli kymmenen vuotta, joista suurimman osan kansainvälisen B2B- ja vaikuttajamarkkinoinnin piireissä. Hänellä on vahva ymmärrys markkinoinnin ja myynnin yhteispelistä sekä tulosten mitattavuudesta. 

 

Riina Keinonen-Mäkelä, viestintäjohtaja

Riinalla on laajaa kokemusta tapahtumatuotannosta ja viestinnän asiantuntijan tehtävistä kansainvälisessä organisaatiossa. Vapaa-ajalla hän rentoutuu mieluiten hyvän ruoan ja kulttuurin parissa.

 

 

 

Lue lisää palveluistamme täältä!

Miksi vaikuttajamarkkinointia kannattaa tehdä

 

BRÄNDIN TUNNETTUUDEN KASVATTAMINEN
Vaikuttajat jakavat autenttista ja uskottavaa sisältöä omalle yleisölleen -> oikealle kohderyhmälle -> potentiaalisille asiakkaille

SEGMENTOINTI
Yritys pääsee tavoittamaan eri vaikuttajien kautta eri kohderyhmiä.

TARINANKERRONTA JA KOULUTTAMINEN
Vaikuttajat voivat sekä viihdyttää että kouluttaa kohdeyleisöjään sisällöllään luodakseen luottamusta yritystä ja sen brändiä kohtaan.

UNIIKKIUS
Vaikuttajien avulla yritys pääsee kertomaan uskottavasti oman tuotteen tai palvelun hyödyt ja usp:n.

MYYNTI
Uskottavalla sisällöllä vaikuttajat ajavat myyntiä ohjaten seuraajan yrityksen myyntisuppiloon swipe-up-linkkien, alekoodien jne. kautta.

 

Me valitsemme yrityksellesi sopivimmat vaikuttajat seuraavin perustein:

  • Vaikuttajan valintaan vaikuttaa kampanjan tavoite
  • Yrityksen ja vaikuttajan arvot tulee kohdata
  • Vaikuttajan brändi tukee yrityksen brändiä; brand match
  • Vaikuttajan seuraajat kuuluvat kohderyhmään
  • Vaikuttajan kanavien kattavuus on se mitä tavoitellaan
  • Vaikuttaja on aktiivinen ja hänen näyttökerrat ovat linjassa sisältöjen kanssa
  • Vaikuttajan sitoutuneisuusaste on hyvä