VaikuttajamediaMiten yhdistää rumat kasvikset, vaikuttajat sekä Humblen uutuustuotteet? Vaikuttajatapahtumat ottivat haasteen vastaan, josta syntyi Humblen kuvauskoulu. Ensimmäisenä Humblen kuvauskoulussa opeteltiin…
Lue lisää
VaikuttajamediaVaikuttajatapahtumat järjestivät LuKLabelin Joulukalenteripajan keskelle kevättä. Intiimissä vaikuttajatapahtumassa joukko vaikuttajia pääsi testaamaan omaa luovuuttaan ja ideoimaan LuKLabelin tulevan kauden joulukalenterin….
Lue lisää
VaikuttajamediaVaikuttajatapahtumat pääsivät järjestämään vaikuttajien oman City Survivors -tapahtuman maaliskuussa. Tapahtumaan osallistui 14 seikkailunhaluista vaikuttajaa. ”City Survivors on Amazing Race -henkinen…
Lue lisää
VaikuttajamediaVaikuttajamedia Suomi ja Improve Media aloittivat yhteistyön, jossa Vaikuttajamedian sivusto liitettiin osaksi Improve Median mainosverkostoa. Yhteistyön tarkoituksena on kaupallistaa sivusto…
Lue lisää
VaikuttajamediaTiedote 1.2.2019 Vaikuttajamedia tuplasi kokonsa ensimmäisen kolmen kuukauden aikana Vaikuttajamedian verkkosivut ja blogit avattiin 1.11.2018, kun A-lehtien entiset bloggaajat Johanna…
Lue lisää
VaikuttajamediaJungle Juice Bar lanseerasi talven kausimaut Taste of Winter -nimisessä vaikuttajatapahtumassa. Tapahtuman tavoitteena oli tavoittaa mahdollisimman laajalti kohderyhmään kuuluvia kuluttajia…
Lue lisää
VaikuttajamediaPåre skincaren ja Röhnischin hyvinvointiaamussa vaikuttajat pääsivät aloittamaan maanantaiaamunsa avaavalla joogalla ja ravitsevalla vegaanisella aamiaisella. Vaikuttajatapahtumat kokosi yhteen kauneudesta ja…
Lue lisää
VaikuttajamediaVaikuttajatapahtumat yhdisti PUR-kaupan ja hyvinvoinnista kiinnostuneet vaikuttajat yhteen. Tavoitteena oli luoda rento ja informatiivinen aamiaistilaisuus, jonka aiheena oli apukeinot kaamosväsymykseen….
Lue lisää
VaikuttajamediaKun Vaikuttajamedian perustajat Johanna Varis ja Eveliina Ylönen saivat kuulla, että heidän vuosia käyttämänsä blogialusta lopetetaan, heidän piti pohtia blogiensa…
Lue lisää
VaikuttajamediaVaikuttajamarkkinointi on ollut suuressa kasvussa viimeisen parin vuoden aikana. Vaikuttajamarkkinoinnin avulla yritys tavoittaa keskeiset kohderyhmät, vaikuttaa heidän asenteisiin ja ostokäyttäytymiseen….
Lue lisää